A fejlődés regénye


"A siker nem mérhető dolog, nem olyasvalami,
amit magunkra ölthetünk, vagy amit
bekeretezve a falra akaszthatunk.
A siker az a mély meggyőződés, hogy azzá váltunk,
akivé válnunk kellett; igazi önmagunkká
."
George Sheehan


Lyuk az úton

1. fejezet

Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán. Beleesek.
Áldozat vagyok. NEM az én hibám, hogy beleestem.
Egy örökkévalóságnak tűnik, amíg ki tudok kecmeregni.

2. fejezet

Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Úgy teszek, mintha nem látnám. Megint beleesek.
El sem akarom hinni, hogy újra megtörtént.
MOST SEM az én hibám.
Hosszú idő, amíg megint kimászom.

3. fejezet

Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Látom, hogy ott van, mégis beleesek.
Szokásommá vált a beleesés.
De a szemem nyitva. Tudom, hol vagyok.
Az ÉN hibám volt. Gyorsan kiugrok.

4. fejezet

Sétálok az utcán.
Nagy lyuk van előttem a járdán.
Kikerülöm.

5. fejezet Sétálok egy másik utcán.


"Nincs egyetlen pillanat sem az életedben, amikor ne lenne meg mindened, ami a boldogsághoz szükséges. Gondolkodj el ezen egy pillanatra! Boldogtalanságodnak az az oka, hogy arra figyelsz, amid nincs, ahelyett, hogy arra összpontosítanál, amid éppen most van."

Anthony de Mello






 

Elsőként fontos, hogy ne ess kétségbe, mert beleragadsz abba az energiába és az csak mélyebbre húz.
Naponta hallgass pozitív megerősítéseket.
Még jobb, ha le is írod őket.
Ahelyett, hogy állást keresnél, olyan tevékenységet keress magadnak, amit élvezel, szívesen csinálsz és meg is fizetik neked.
Ennek érdekében gondolatodban mindig az legyen, hogy mivel segíthetek másoknak.
Ragadj meg minden kínálkozó lehetőséget, hogy pénzt kereshess.
Ne válogass és ne félj kimozdulni a megszokott környezetedből.
Pár tipp, küldhetsz leveleket, e-maileket, használhatod a közösségi oldalakat, vagy egyéb ingyenes hírdetési oldalakat, ahol megoszthatod mással tevékenységedet.
Képezd át magad, ne félj az újtól.
Használd a „Célok kitűzése és elérése” hírlevélben leírtakat.

Lehet, hogy az jár a fejedben, hogy fontosabb a pénz keresete, mint az, hogy jól érezd magad, miközben dolgozol.
De vedd figyelembe, hogy ha csak arra koncentrálsz, hogy pénzt keress, az hosszú távon azt az energiát vonzza feléd, amiből éppen, hogy csak meg tudjsz élni, kapcsolataid romlanak, kedvetlenné válsz, ami később kihat egész életedre és ez a küzdelem végül testi problémákban nyilvánul meg.

Fontos, hogy ne ülj otthon, hanem folyamatosan mozgásban legyél, mert így a körülötted lévő energiák is be fognak indulni akaratodnak megfelelően.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések