2017. jan. 9.

telefonos értékesítőt keresünk

Dinamikusan fejlődő média cégcsoportunk
budapesti Call Centerébe keresünk
TELEFONOS ÉRTÉKESÍTŐ KOLLÉGÁT!

Akit keresünk
Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
Pozitív személyiség,
csapatszellem.
Legyen erős értékesítői vénád.
Proaktivitás (legyenek jó ötleteid).
Jó problémamegoldó
(ne rohanj azonnal a vezetődhöz ha elfogyott a papír).
Jó konfliktuskezelő képesség
(a problémás ügyfelet ne küldd el melegebb éghajlatra:-)).
AMIT KÍNÁLUNK EZÉRT CSERÉBE
Bejelentett, főállású munkaviszony.
Igény szerint akár rugalmas munkaidőre is van lehetőség.
Biztos anyagi háttér, a piacon kiemelkedő kereseti lehetőség.
Pozitív munkahelyi légkör, baráti hangulat.
Rendszeres, magas szintű oktatás.
Hosszú távú munkalehetőség.
Fejlődési és előrelépési lehetőség

.
Küldd el pályázatodat a következő email címre:
tamas.gyorgy@jaguarmedia.hu
callcenter Ami mindenképp szerepeljen benne:
Miért szeretsz/szeretnél értékesítéssel foglalkozni?
Mitől vagy/lennél jó értékesítő?
Mit vársz tőlünk?

2017. jan. 6.

Légtechnikai szerelőket keresünk

Légtechnikai szerelőket keresünk

Megbízónk, légtechnikai, épületgépészeti területen helyezkedik el.
Gödi új  gyáregységek levegőrendszerének kivitelezését végzi.
Számukra keresünk

Légtechnikai szerelő pozícióba munkatársakat.

A leendő munkatárs feladatai lesznek:
• Légtechnikai rendszerek kivitelezése
• A szellőző csatornák önálló kiépítése
• Hozzá tartozó gépészet telepítése
• Esetlegesen felmerülő hibák diagnosztizálása
• Munkaterület rendben tartása

A jelölttel szemben támasztott elvárások:
• Középfokú végzettség
• Légtechnikai szerelésben szerezett tapasztalat
• Önálló munkavégzés
• Műszakirajz olvasás
• Terhelhetőség

Munkavégzés helye:

Göd

Amit kínálunk:

• 100%-ban bejelentett
• Egy műszakos munkarend

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel a fent említett elvárásoknak, küldje el önéletrajzát a farkas.zsofia@tesk.hu email címre.

2016. dec. 21.

Boldog karácsonyt

"A házakban mindenhol kalács illatozzon,
Fenyőfák alatt gyertyaláng ragyogjon.

Szívekbe költözzék nyugalom, s szeretet,
Hozzon a Karácsony békét és örömet!"













" Karácsonyi Éj "


Hópelyhek égnek az Éjben                    
Angyalok nevetnek reánk              
Csillagok mosolya táncol az Égen 
A Hold átkacsint az udvarán

Díszekben ragyog a rőt Fenyőfa
Meghitten duruzsol az éji zene
Ismét eljött hozzánk a Karácsony
A Szent és a földi családok ünnepe


Olyan jó, mikor az Ember adhat !

Olyan jó, mikor az Ember örül
Olyan szép , mikor igaz Szeretetben
A szívünk együtt dobbanva repül !

Magával ragad a Végtelenség
Magával ragad a halk Muzsika
Magával ragad egy meleg érzés
És magával ragad a Szeretet szava !

Meleg Fényben égnek a Gyertyák
A Kis Jézus megérkezett
Mária , József és a három Királyok
Teszik Szentté ezt az Ünnepet

Szeretet , Boldogság és Karácsony
Szívünkben laksz egész éven át
Szívünkben hordunk , mint örök álmot
Vagy egy lelkünkben élő Angyal mosolyát

Odakinn hópehelyben úszik
Idebenn Szeretetben az egész Világ
Odakinn hideg van és
Idebenn az ablakon Jégvirág

Hópelyhek égnek a Téli Éjben
Angyalok ölelnek bennünket át
Áthatja szívünk egy őszinte érzés
A Szeretet , s a Szeretet iránti Vágy

Mindenki igaz Szeretetben élne
Ha tehetné, mert erre vágyik
Mindenki csak melegséget adna
És fogadna , mert igazán semmi
Más sem számít !

A szívünkben boldogság ébred
A szemünkbe könny szökik
Ti drága , meghitt karácsonyi Éjek !
Általatok feléled az Ember szívében
A Szeretet , Remény és a Hit !

 Kassai Csilla 
kassaicsilla.com/

Kedves munka-kereső barátom.
Remélem írásaimmal, hozott állásokkal hasznodra tudtam lenni, és jövő évben, a 2017 es esztendőben is velem tartasz.
Kívánok gondtalan ünnepet, finom bejglit, töltött káposztát, szeretetet, mindent mit szeretnél. :)
Ajánlom figyelmedbe téli estékre a testvér blogjaiukat, ahol sok szép dologról, önkéntes munkáimról, családról és sok minden másról olvashatsz.
http://szebbelet.egeszsegeskave.hu/blog

http://szebelet.reblog.hu/  

Karácsonyi szokások Svájctól Ausztrálián át Hawwaii ig :
http://proaktivdirekt.com/magazin/cikk/furcsa-karacsonyok-a-vilag-tobb-tajarol

És egy kis olvasni való mikor megcsörömlettél a sok karácsonyi finomságtól, képektől:
Az év utolsó hónapjában mindenki azzal van elfoglalva, hogy jönnek az ünnepek. Illetve szinte mindenki, mert a ravasz álláskeresők ilyenkor izzítják be a rakétáikat. Eláruljuk, miért:
http://munka-kereses.blogspot.hu/2014/12/miert-erdemes-decemberben-munkat-keresni.html


De van értelme decemberben önéletrajzot küldeni bárhova is?
Megnézi azt valaki, lehet számítani állásinterjúra ilyenkor?
Nézzük meg, mi a helyzet a toborzásban advent idején!
http://munka-kereses.blogspot.hu/2014/12/allaskereses-ev-vegen.html

Raktáros-gépkocsivezetőt és raktárvezetőt keresnek Csornára


Raktáros gépkocsivezető

Élelmiszer és Iparcikk jellegű Kiskereskedelmi hálózatunk csornai telephelyére keres :
Raktáros gépkocsivezetőt C kategóriás jogosítvánnyal, minimum 5 év vezetői tapasztalattal és targoncavezetői engedéllyel. Munkavégzés helye:Csorna-Kapuvár-Sopron vonalon.
Amit kínálunk:
- Kiemelt bérezés
-Biztos hosszú távú munkahely
-Barátságos légkör
-Összetartó csapat
-Versenyképes jövedelem
-Cafeteria
Jelentkezni lehet a pozíció megjelölésével 3 hónapnál nem régebbi fényképpel ellátott önéletrajzzal az allas@feko2000.hu e-mail címen, vagy a 06-30-827-77-33 telefonszámon.

Raktárvezető

Élelmiszer és Iparcikk jellegű Kiskereskedelmi hálózatunk csornai telephelyére keres:
Raktárvezetőt, aki jártas a logisztikában és hasonló területen szerzett tapasztalatot.
Amit kínálunk:
-Biztos hosszú távú munkahely
-Barátságos légkör
-Összetartó csapat
-Versenyképes jövedelem
-Cafeteria
Jelentkezni lehet a pozíció megjelölésével 3 hónapnál nem régebbi fényképpel ellátott önéletrajzzal az allas@feko2000.hu e-mail címen, vagy a 06-30-827-77-33 telefonszámon.

2016. dec. 11.

Hogyan segíthet a kapcsolatrendszered álláskereséskor?



A kapcsolatrendszer mozgósítása az álláskeresők számára szinte elengedhetetlen, mert a legtöbb állást még mindig ajánlások útján töltik be. Ez a feladat sokak számára még az álláshirdetések böngészésénél is kényelmetlenebb munka, de ha ismerünk pár fontos elvet, akkor könnyebbé válhat.

A legelső, hogy fogadd el azt, hogy segítséget kérni nem szégyen, sőt, állást keresni sem az. Az emberek jó része szívesen segít az ismerőseinek, mert ez neki is jó érzés. Tehát: bátran vágj bele! De mielőtt bármit is tennél, legyen egy tökéletes önéletrajzod! Ha jól mozgósítod a kapcsolataidat, sürgősen szükséged lesz rá!

Kiket keress meg?

Volt kollégák, üzleti partnerek, iskolai csoporttársak/évfolyamtársak, tanfolyami csoporttársak, távolabbi rokonok, szomszédok, sporttársak stb. valószínűleg mind szívesen segítenek. De a Facebookon, LinkedInen telefonod névjegyzékében is ott vannak már a neked segíteni tudó emberek. Készíts egy listát azokról, akik olyan munkahelyen, olyan pozíciót töltenek be, ahonnan jó eséllyel segíthetnek.

Hogyan keresd meg őket?

Telefonon a közelebbi ismerősöket, e-mailben a távolibbakat. Facebookos, LinkedInes üzenet is lehet jó. Udvarias levélben írd le a helyzeted, és hogy milyen jellegű segítséget kérsz. Ajánlj fel viszont segítséget!

Mit kérhetsz tőlük?

Mondd el, milyen állást akarsz (szakterület, pozíció szintje), milyen cégek jöhetnek szóba (akár példákat is mondhatsz!), és mi máshoz értesz még, ami szóba jöhet.
Kérhetsz még referencialevelet, megkérheted, hogy referenciaszemélyként segítsen neked az álláskeresésben. Így ha állásinterjún megkérdezik, ki tudna rólad és munkádról érdemi információkat adni, az előre egyeztetett emberek elérhetőségeit nyugodtan megadhatod.
Kérdezd meg, tudnak-e abban segíteni, hogy pl. a cégük HR-esének vagy a szakterületednek megfelelő ottani vezetőnek figyelmébe ajánlja az önéletrajzodat. Megkérheted őket, járjanak “nyitott szemmel”, szóljanak, ha valamilyen neked való lehetőséget látnak. Megkérdezheted, tudnak-e ajánlani, javasolni valamit, hogy hová fordulhatnál, mit tehetnél még.

Utánkövetés

Lesznek, akik a leveledre nem válaszolnak. Mert nem látták, mert nem tudnak segíteni, mert gondolkodnak, hogy tudnának segíteni stb. Sok oka lehet, ne sértődj meg rajta, ha nincs válasz! Ha úgy érzed, utánamennél, miért nem kaptál választ, hívd fel az adott embereket, kérdezz rá, megkapták-e a leveledet, tudnak-e segíteni.
Fontos, hogy tudasd velük: ha nem tudnak segíteni, azt is megérted, mert néha bizony nem segítőre akadsz az ismerőseid között így, hanem sorstársra. Ne feledkezz meg arról, hogy megköszönd a segítséget, és viszonzást ajánlj fel. Lehet, hogy te is tudsz neki valamiben segíteni, így a kölcsönös bizalom folyamatos maradhat.
Ha sikerrel jártál, külön köszönetet kell mondanod mindenkinek, aki segíteni próbált, és értesítened őket, hol, milyen munkát sikerült találnod. Akinek a segítségével végül elhelyezkedtél, külön fejezd ki köszöneted, akár egy képeslap, vagy egy kávéra, ebédre, cukrászdába stb. meghívás formájában.

2016. dec. 9.

bizarr kérdések listája

ZSIRÁF!
Ezt válaszold az állásinterjún, ha megkérdezik, milyen állat szeretnél lenni


A bizarr kérdések listáján előkelő helyen szerepel a következő: milyen állat szeretne lenni?
A hatásos válaszadásra van megfelelő stratégia.

A furának tűnő kérdésekkel a jelölt kreativitását akarják tesztelni: hogyan reagál váratlan helyzetekben, elég talpraesett-e, gyorsan elő tud-e hozakodni a frappáns válasszal? Az egyik leggyakoribb meghökkentőnek szánt kérdés a „milyen autó/állat/virág/mesehős szeretne lenni?” típusú. Ezt a részt rengetegen utálják, pedig éppen itt nyílik a legjobb lehetőség arra, hogy lenyűgözzük az interjúztatót, hiszen a válaszadásban szabadon szárnyalhat a fantáziánk. A felkészülésben segít a zsiráfos példa. Ez csak hasznos válaszminta, tehát a felvázolt stratégia alapján szépen dolgozd ki a saját állatos válaszodat. Lehetsz macska, kutya vagy orrszarvú, a lényeg, hogy az adott szakmai területre szabd a megnyerő állatpéldázatodat.


Elinor Stutz
szakértő a zsiráfstratégiát ajánlja a LinkedInen azoknak, akik sales területen szeretnének szép karrierrel kecsegtető állást megcsípni.


Tehát a kérdés: ha választhatna, milyen állat lenne és miért?

Zsiráf!
Először is azért, mert ez az állat kecses és szép, külseje és mozgása harmonikus benyomást kelt. A sales területen dolgozó szakembereknek szintén már a megjelenésükkel azt kell kommunikálniuk, hogy megnyerő, kiegyensúlyozott és összeszedett emberek, akik véleményére érdemes alapozni, és döntéseiket alapos megfontolások után hozzák.

A zsiráf gyorsan és elegánsan fut, és a kiválóságra törekvő sales szakemberek is pont ilyen tempóban iramodnak céljaik felé, hogy minél rövidebb idő alatt minél nagyobb eredményeket érjenek el. A sikeres üzletkötésekkel stabil ügyfélkört szereznek és elégedetté teszik a menedzsmentet, ami minden zsiráf, azazhogy sales szakember legfőbb célkitűzése.


A zsiráfok abban a legjobbak, hogy nem a fák alacsonyan lógó, fonnyadt gyümölcseire hajtanak.
Mivel nagyon magasak, tág a perspektívájuk, így a fák tetején található zsákmány közül válogathatnak, sőt, a ritkás ligetben onnan a magasból ki tudják választani az ideális fát.
Több szögből is képesek megvizsgálni a gyümölcshelyzetet,
ami elősegíti az optimális döntés meghozatalát. Így egy-egy szüret során a legnagyobbat szakíthatják,
sértődött rikácsolásra késztetve az igazán magasra felérni nem képes majmokat, azaz a konkurenciát.
A zsiráfhasonlat a sales szakemberekre van szabva. A reklámgrafikus mondjuk előhozakodhat a kreatív kacsacsőrű emlőssel, amelyről azt hinnénk, hogy ilyen állat nincs is, mert nem fér bele a hagyományos kategóriákba, aztán tessék, mégis van. Egy középkorú IT-szakember viszont, aki arra számíthat, hogy fiatal csapat tagja lesz, ha fölveszik, őnironikusan a komodói sárkánygyíkot említheti, amely őshüllőnek rendszertanilag már rég ki kellett volna halnia, de nem tette, mert elfelejtettek szólni neki azon a távoli szigeten. És így tovább: a meghökkentő kérdésre adj hasonlóan mellbevágó, de érvelésében logikus és szellemes választ, és megnyered az izgalmas játszmát, amit állásinterjúnak neveznek.



2016. dec. 8.

nem kell félni az internetes vásárlástól - ezek a szabályai

A mai felgyorsult világban egyre többen vannak azok, akiknek az év végi ünnepek egy véget nem érő versenyfutással érnek fel. Nekik sem kell kétségbe esni, szerencsére az internet korában szinte minden elérhető az íróasztal mellől, így végül a kevés szabadidőnket ünnepléssel, pihenéssel tölthetjük. A világháló tele van jobbnál jobb karácsonyi ajánlatokkal. A weboldalakon, blogokon, cikkekben rengeteg ötletet kaphatunk az ajándékozásra, dekorációra. A kiválasztott ajándékokat az árösszehasonlító oldalak segítségével a legalacsonyabb áron vásárolhatjuk meg és hasznos visszajelzéseket olvashatunk az egyes termékek mellett a kereskedők megbízhatóságáról, pontosságáról is.

Fontos megemlíteni azonban, hogy nem mindig az olcsóbb ajánlat a jobb, az áron kívül más szempontokra is érdemes odafigyelni. Karácsonykor a termékek kiszállításának az ideje a normális többszöröse is lehet. Mindenképpen érdemes az ajándékokat korábban megrendelni, hogy biztosan megérkezzenek. Megrendeléskor nézzük meg, hogy a kiválasztott termék raktáron van-e, ha nincs, érdeklődjünk, hogy mikorra várható. Fontos még, hogy mekkora a házhozszállítás költsége, honnan érkezik a megrendelt áru. Tájékozódjunk a termékre nyújtott garanciáról is, milyen körülmények közt lehet javíttatni, cserélni hiba esetén. Célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol sokat tartózkodunk, amennyiben a munkáltató lehetővé teszi, jó választás lehet a munkahely címének megadása, hiszen legtöbben itt tartózkodunk abban az időben, amikor a kiszállító cégek az árut terítik.

A világháló számtalan lehetőséget kínál a karácsonyi készülődéshez, vásárláson kívül is. Az ajándékok csomagolásához, a karácsonyi menüsor összeállításához, elkészítéséhez, terítéshez, a karácsonyi hangulat megteremtéséhez szintén remek segítséget kaphatunk.

Haszontalan, de nagyon vicces effekt lehet a karácsonyi-szilveszteri visszaszámláló, a virtuális adventi naptár, a „képeslap” küldő szolgáltatásokat nem is említve. Az internet a családokat is közelebb hozza egymáshoz, még a távolélő családtagokkal is felvehetjük a kapcsolatot chat, vagy akár video telefonhívás segítségével.

A levelezőlapok küldésének szép szokása is megváltozott manapság, a legtöbben e-mailt küldenek karácsonyi üdvözletként. Nem annyira maradandó mint a képeslap, de legalább az erdőket megóvjuk a kiirtástól, plusz szinte kimeríthetetlen kínálatot kapunk az animált, zenés képeslapokból, személyes, kedves üzenetekből.

Ha megvannak az ajándékok, a lakás feldíszítve, az ünnepi vacsora a sütőben várja a vendégeket, még valamit tehetünk az ünnepi hangulat eléréséért az internet segítségével. A netrádiók szezonális csatornákat indítanak ebben az időszakban, kimeríthetetlen választékban kínálnak változatos zenei aláfestést a vacsorához, ajándékbontogatáshoz.

A televízió-függők sem maradnak le semmiről, ha a szeretteikkel töltik a fő műsoridőt. A tévécsatornák weboldalain visszanézhetőek a karácsonyi műsorok és az online tékákban a filmkínálat kimeríthetetlen szórakozást kínál a karácsony szerelmeseinek


Az ünnepek közeledtével, illetve az egyes üzletek webshop-ja által kínált akcióknak köszönhetően egyre inkább emelkedik azoknak a vásárlásoknak a száma, ahol az eladó cég és a vevő nincs egyszerre, fizikailag jelen, hanem egymás távollétében állapodnak meg a feltételekben.

Ez közel sem azonos azzal, amikor az ember bemegy egy üzletbe és megnézi, megtapogatja, felpróbálja, vagy épp megszagolja az általa kiszemelt terméket. Épp ezért speciális szabályok vonatkoznak a távollevők között létrejövő szerződésekre.
Azok a fogyasztói szerződések tekinthetjük ilyen, ún. távollévők között létrejött megállapodásoknak, melyeket a termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak. Ilyen eszköz lehet egy nyomtatvány, szabványlevél, a hirdetéshez csatolt megrendelőlap, egy katalógus, telefonhívás vagy akár az internetes hozzáférést biztosító eszköz is.
Tudnunk kell azonban, mint mindenhol, itt is vannak kivételek. Ezeket maga a jogszabály rögzíti. Nem alkalmazhatóak emiatt ezek a speciális előírások valamennyi olyan megállapodásra, mely a fenti körbe tartozik, így többek között az élelmiszer és egyéb mindennapi fogyasztásra szánt termékeknek a fogyasztó lakóhelyére, munkahelyére történő gyakori és rendszeres szállítására sem.
A legtöbb távollévők között kötött szerződés esetében azonban különösen hangsúlyos a megállapodást megelőző tájékoztatás. Ennek mindig világosnak, közérthetőnek kell lennie és ki kell terjednie többek között
  • az adott termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságaira,
  • a vállalkozás fontosabb adataira,
  • a termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegére,
  • arra, hogy a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie (hacsak azt a vállalkozás át nem vállalja),
  • az értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatok, valamint a jótállás fennállására és annak feltételeire,
  • a fogyasztót megillető felmondási és elállási jogra, illetve annak korlátaira,
  • a fogyasztó kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartalmára,
  • a békéltető testülethez fordulás lehetőségére, az illetékes testület nevére és címére is.
Jó, ha tudjuk, hogy ha a vállalkozás nem tesz eleget valamennyi járulékos költségre vagy épp a visszaküldéssel járó költség viselésére vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó nem köteles megfizetni ezeket a kiadásokat.
Figyeljünk továbbá arra is, hogy a jogszabályban rögzítettektől a fogyasztó javára el lehet térni, mely lehetőséggel sok szolgáltató, eladó él is. Épp ezért mindig tanácsos tájékozódni az adott bolt által alkalmazott egyedi feltételekről is.

Elállás

A távollévők között kötött szerződések esetében a fentiek mellett talán az egyik legfontosabb kérdés, hogy a fogyasztót mikor is illeti meg az elállás vagy a felmondás joga. Erre következő írásunkban térünk ki részletesen. Legfontosabb talán azt rögzíteni, hogy a távollévők között létrejött szerződések esetén a fogyasztót meghatározott időn belül indoklási kötelezettség nélküli elállási, felmondási jog illeti meg. Ezt a jogát a fogyasztó
  • termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék (több termék esetén az utoljára szolgáltatott termék, több tételből / darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel / darab) átvételének napjától;
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. A fogyasztó elállási jogát természetesen a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jogról a vállalkozásnak minden esetben tájékoztatnia kell a fogyasztót. Abban az esetben, ha ez elmarad, az elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik.
A fogyasztó elállási vagy felmondási jogát egy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, melyet tanácsos bizonyítható módon megtenni. A fogyasztó elállásáról (felmondásáról) való tudomásszerzést követően a vállalkozásnak haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó által megfizetett összeget. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja ezt, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatja számára, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy azt már visszaküldte. Akkor nem illeti csak meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
Abban az esetben ugyanis, ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül a vállalkozás számára átadni vagy visszaküldeni. Az ezzel járó költségek főszabály szerint a vevőt terhelik.
A fogyasztó elállás / felmondás esetén alapvetően felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.
Jó, ha tudjuk, hogy az elállás, felmondás joga nem minden esetben illeti meg a fogyasztót. A vevő többek között nem gyakorolhatja ezen jogait
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően;
  • olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • akkor, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
Abban az esetben, ha a felek között létrejött szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a fogyasztó elállási / felmondási jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti.
Forrás: D.A.S

a homok veszélyes

  Nyár, vakáció, tengerpart... Egy nemrég megtörtént tragédiát szeretnénk figyelem felhívásként közzétenni. Sajnos nem egyedi esetről van sz...

Címkék