Sosem lehetünk elég hálásak Nektek, hogy együtt dobban a szívünk Benikéért és szeretnétek, hogy ebből a csodálatos kisemberből egy minőségi életet élő felnőtt ember válhasson!
Köszönjük, hogy mellettünk vagytok és együtt haladunk a cél felé!
A legjújabb egyenlegünk általatok: 678.543.980 Ft.
Nagyon szépen köszönünk Nektek minden egyes támogatást, ami közelebb vihet minket a génterápiához.
Együtt sikerülhet!
Ugye tudjátok, hogy 2 tündéri kis sorstársunktól kaptunk egy fantasztikus lehetőséget.
Friss alapítványként még idén sem tudnánk fogadni az adó 1%-át, de a Rácz családdal karöltve most 3 Duchenne-féle izomsorvadásban szenvedő kisfiúnak is tudtok segíteni az ő adószámukon:
Adószám: 19307893-1-03
Kornél december 27-én lett 7 éves, Zsombor pedig Benitől 3 hónappal fiatalabb, május 20-án lesz 5 éves.
A három kisbarát nagyon egymásra talált; reméljük, hogy sok-sok év múlva is együtt fognak nagyokat kirándulni, nevetni és megismerni a világ a csodáit.
Kérünk Titeket, hogy a következő 3 hónapban szóljatok az ismerőseiteknek, barátaitoknak, családotoknak, cégeknek és vállalkozóknak, hogy adójuk 1%-ával segítsenek elérni a célunkat.
Köszönjük szépen Nektek!
Az Együtt Kornélért és Zsomborért Alapítvány valamint a Mentsük meg Benit alapítvány együttműködése által.
#mentsukmegbenit#beni#Duchenne#DMDPlatformunk lehetővé teszi számodra, hogy különböző felmérésekben és szavazásokban vegyél részt, így átváltoztatva a szabadidődet kézzelfogható jutalmakká. Legyen szó otthoni hozzájárulásról vagy útközbeni részvételről, a véleményed nyitja meg az ajtót a kereseti lehetőségek felé. https://munka-kereses.blogspot.com/search/label/kerdoivhttps://start.hu.nationalsample.com/?id=127782&utm_medium=referral&utm_content=127782https://start.hu.nationalsample.com/?id=127782&utm_medium=referral&utm_content=127782xxcdc
Bankolj érték alapon a MagNet Banknál! Nyiss lakossági, vállalati bankszámlát, vagy köss jelzáloghitel szerződést, hogy az ajánlóprogramban meghatározott feltételek teljesülése után mindketten jutalomban részesüljünk! Ajánlókódom: CHV-091
A Polgári Törvénykönyv értelmében a nyertes törvényesen szerezte meg a nyereményt, ha teljesítette a sorsolás feltételeit, és a nyereményjátékot lebonyolító fél kiegyenlítette a gyártó vagy forgalmazó részére az árát. Ilyen esetben a nyereményjáték nyertese ugyanazokat a jogokat élvezheti a garancia terén, mintha a terméket vásárolta volna.
A gyártó vagy forgalmazó általában ugyanolyan garanciális feltételeket biztosít a nyereményként kapott termékekre, mint a vásárolt termékekre.
Tehát ha bármilyen probléma merül fel a termékkel kapcsolatban, a nyertes igénybe veheti a garanciális szolgáltatásokat.
A nyereményjátékon nyert termékekre vonatkozó garancia feltételei általában megegyeznek a vásárolt termékek garanciális feltételeivel. Azonban fontos, hogy alaposan áttanulmányozd a nyereményjáték szabályzatát és a termékhez mellékelt garanciális dokumentumokat, mivel előfordulhatnak speciális feltételek vagy korlátozások.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2025-ben 25 éves az Európafit! Legyen ez még egy ok az utazásra! Keressd a szabad dátumokat a tavaszi, őszi, téli időszakra! Foglalj direktben, pihenj egy jót nálunk, érezzd magad kiválóan, majd elutazás után regisztrálj a nyereményjátékunkra, és vidd haza a vadonatúj elektromos BYD Dolphin autót!
A nyereményjátékon nyert termékekre vonatkozó garancia feltételei általában megegyeznek a vásárolt termékek garanciális feltételeivel. Azonban fontos, hogy alaposan áttanulmányozd a nyereményjáték szabályzatát és a termékhez mellékelt garanciális dokumentumokat, mivel előfordulhatnak speciális feltételek vagy korlátozások.
A garanciális jogokat a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) és a Fogyasztóvédelmi törvény (Fgytv.) szabályozza, amelyek együttesen biztosítják a fogyasztók jogait és a vállalatok kötelességeit.
A garancia időtartama és feltételei a terméktől és a gyártótól függően változhatnak.
Ha bármilyen kérdésed van a konkrét termékkel kapcsolatban, érdemes felvenni a kapcsolatot a gyártóval vagy az eladóval, hogy pontos információkat kapj a garanciális feltételekről.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ A vásárlók jogainak védelme és érvényesítése kiemelt jelentőségű, különösen akkor, ha egy termék hibás, nem felel meg a reklámozott minőségnek, vagy ha a vásárlóval tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot alkalmaztak. Magyarországon a fogyasztók jogait számos jogszabály védi, és többféle lehetőségük van arra, hogy ezeket a jogokat érvényesítsék. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan érvényesítheti egy vásárló a jogait Magyarországon, és milyen lépéseket tehet, ha problémát tapasztal egy termék vagy szolgáltatás megvásárlása során.
1. Fogyasztói jogok Magyarországon
Magyarországon a vásárlók jogait elsősorban a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és a fogyasztóvédelmi törvények szabályozzák. Ezek a jogszabályok biztosítják, hogy a vásárlók megfelelő védelmet kapjanak, és lehetőséget biztosítanak számukra jogaik érvényesítésére, ha egy termék vagy szolgáltatás nem felel meg az elvárásoknak.
Főbb fogyasztói jogok:
Szavatossági jog: A vásárló jogosult arra, hogy ha a megvásárolt termék hibás, kérje annak kijavítását, kicserélését, vagy ha ezek nem lehetségesek, a vételár visszatérítését. Ez a jog a vásárlás napjától számítva általában két évig érvényesíthető.
Jótállás: Bizonyos termékek esetében a törvény kötelező jótállást ír elő, amely egy évig terjedhet. A jótállás időtartama alatt a vásárló különösen védett, és a kereskedő köteles helytállni a termék hibáiért.
Elállási jog: Az interneten vagy más távollévők közötti kommunikációs eszközökkel vásárolt termékek esetében a vásárlót 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg, amely során a terméket visszaküldheti és visszakapja a vételárat.
2. Lépések a vásárlói jogok érvényesítésére
Amikor egy vásárló úgy érzi, hogy megsértették a jogait, több lépést tehet, hogy érvényesítse azokat.
1. Panasz bejelentése az eladónál vagy szolgáltatónál:
Az első lépés mindig az, hogy a vásárló közvetlenül kapcsolatba lép az eladóval vagy a szolgáltatóval, és írásban vagy szóban bejelenti a problémát. Fontos, hogy a panaszt írásban is rögzítsék, hogy később bizonyítékként szolgálhasson.
Az áruházak pénzt adnak nekünk azért, mert vevőt biztosítunk nekik, mi pedig megjutalmazzuk önt a vásárlásért. Valódi pénzt kap tőlünk, amelyet elküldünk az ön bankszámlájára.
Ha az eladóval nem sikerül megállapodásra jutni, a vásárló kérheti, hogy panaszát rögzítsék a panaszkönyvben, amelyet az üzletben kötelező kihelyezni. Az üzletnek írásban kell válaszolnia a panaszkönyvbe tett bejegyzésre, általában 30 napon belül.
3. Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Amennyiben az eladó nem hajlandó orvosolni a problémát, a vásárló a kormányhivatalok fogyasztóvédelmi hatóságához fordulhat. A hatóság kivizsgálja a panaszt, és jogsértés esetén bírságot szabhat ki, vagy egyéb intézkedéseket tehet.
4. Békéltető testülethez fordulás:
A vásárló békéltető testülethez is fordulhat, amelynek célja, hogy peren kívül rendezze a vitás kérdéseket. A békéltető testületek a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működnek, és gyors, egyszerű, költségkímélő megoldást kínálnak a fogyasztói viták rendezésére.
5. Bírósági úton történő érvényesítés:
Ha a békéltető testület sem hoz megoldást, a vásárló bírósági úton is érvényesítheti jogait. Ez hosszabb időt és költséget jelenthet, de ha a vásárló erős bizonyítékokkal rendelkezik, ez is egy hatékony módja lehet jogai védelmének.
Amikor a vásárló jogai érvényesítésére kerül sor, fontos néhány gyakorlati tanácsot figyelembe venni:
Őrizd meg a számlát vagy nyugtát: Mindig őrizd meg a vásárlásról szóló nyugtát vagy számlát, mivel ez szükséges lehet a jogok érvényesítéséhez.
Készíts fényképeket vagy jegyzeteket: Ha a termék hibás, készíts fényképeket vagy jegyzeteket a hibákról, hogy bizonyítékod legyen a probléma jellegéről és súlyosságáról.
Tartsd be a határidőket: A szavatossági és jótállási jogok érvényesítéséhez fontos, hogy a vásárló időben lépéseket tegyen. Ne hagyd az utolsó pillanatra a panasz bejelentését.
------------------------------------------------------------------------------------ Keress pénzt nyerj értlekes ajándékokat rövid kérdőívekkel!!!!!!https://munka-kereses.blogspot.com/search/label/kerdoiv -----------------------------------------------------------------------------------
4. Források és segítség
A vásárlók jogainak érvényesítéséhez több hivatalos forrás és szervezet is segítséget nyújt: