2017. márc. 17.

55 ezer állás volt betöltetlen tavaly év végén


Munkaerőpiac
2016 vége némi csökkenést hozott a betöltetlen állások számában, ám még így is csúcsközelben maradt a szám.
2016 utolsó negyedévében 55 526 állás volt betöltetlen a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint, ami bár 2500-zal kevesebb a harmadik negyedévinél, a 2015 végi állapotnál majdnem 11 ezerrel több. Ráadásul ez a szám könnyen módosulhat is még, hiszen a KSH a közszférában lévő betöltetlen állásokat 2015 év végi szinten "becsülte" végig a tavalyi év folyamán, vagyis 14 510 üres állás lehetett a közszférában.
A betöltetlen pozíciók zöme azonban a versenyszférában van, ahol valamelyest mérséklődött az üres állások száma, a harmadik negyedévi 41 415 után 39 540 pozíció várt betöltésre, ami a második legmagasabb érték 2011 óta (csak eddig állnak rendelkezésre visszamenőlegesen az adatok).
Ágazatok szerint nézve a legtöbb üres állás változatlanul a feldolgozóiparban található, 15 348, bár számuk mérséklődött a harmadik negyedévhez képest. A dobogó második fokára a humán-egészségügy ágazat került 6828 állással, a harmadik legtöbb pedig az adminisztratív, szolgáltatástámogató tevékenységhez kötődik, 6135.
Nem mindenhol csökkent azonban a betöltetlen pozíciók száma: a mezőgazdaság területén 505-ről 572-re, az oktatás területén pedig 3729-ről 3833-ra emelkedett az üres állások száma a fent már említett egészségügy és adminisztratív tevékenység mellett.
A munkaerőpiac problémáira jól rávilágít, ha a betöltetlen állások számát összevetjük a munkanélküliekével. 2015 első negyedévétől kezdődően látványosan ellenkező irányba mozdult el a két görbe, vagyis a munkanélküliek 200 ezres létszámából már egyszerűen nem lehet feltölteni az üres állásokat. Vagyis egyre inkább súlyosbodnak a strukturális problémák, a hazai munkaerőhiány. A kereslet és a kínálat így egyre kevésbé van átfedésben. 
mfor.hu

2017. márc. 6.

Így építs karriert multinál!

Melyik a legnagyobb újmunkahely-teremtő ágazat Magyarországon az autógyárakon kívül?
Erre nyilván kevesen tudják a választ: az ssc-k.
A rövidítés a multi- szolgáltatóközpontokat rejti, ezek diplomás fiatalok tízezreit szívták fel. Milyen itt dolgozni?
Nézzünk be a kulisszák mögé!

Még érezni az új bútorok illatát az Eaton elegáns irodájába belépve, a budai Déli pályaudvar közelében, a Nagyenyed utcában. A tavaly 22,6 mil­liárd dollár árbevételt elért vállalat jú­lius­ban nyitotta meg regionális üzleti szolgáltatóközpontját.Ű
-„Jelenleg 36-an dolgozunk, de folyamatosan bővülünk. Két éven belül már több mint 250 fővel működünk. Budapest nagyon vonzó hely, mivel sok a tehetséges, nyelveket beszélő munkavállaló, és a bérszínvonal is kedvező” – mondja az amerikai Paula Latta, a központ budapesti ügyvezetője.

Az amerikai vállalat a hatékony energiafelhasználásra kínál megoldásokat. A magyar fővárosban nyílt egység az európai, a közel-keleti és az afrikai leányvállalatok alkotta térség – angol betűszóval EMEA – munkáját segíti.

A shared service center (ssc) nevű üzleti szolgáltatóközpontok dinamikusan bővülnek. Tavaly 3600 új munkahelyet hoztak létre. Idén eddig három vállalat jelentett be új projektet (GM, Unicef, Eaton), az eddigi bővítését pedig további öt (Tata, British Telecom, Randstad Sourceright, IT Services, UNCHR), így 1720 új munkahely jön létre a Külgazdasági Minisztérium adatai szerint.

Mi is az a shared service center? A multik felismerték: rengeteg költséget takaríthatnak meg, ha bizonyos – személyes ügyfélkapcsolatot nem igénylő – munkaköröket központosítanak.
Miért kell külön-külön könyvelői, informatikai osztályt, telefonos ügyfélszolgálatot fenntartani az angol, német, spanyol leányvállalatnál is? Hiszen ezt az internetes technológia segítségével egyetlen helyről meg lehet oldani. Mégpedig olyan helyről, ahol megvan a szükséges tudás, de alacsonyabb a bérköltség és olcsóbb az irodabérlet. Ezért speciális egységeket hoztak létre, amivel egységesítik a folyamatokat, amitől csökken a hibalehetőség és nő a munkavégzés hatékonysága.

Budapest is központ

„Négy éve dolgozom a British Telecomnál. Contract support mana­ger pozícióba vettek föl. A Benelux-régióban dolgozó értékesítőket és ottani ügyfeleinket segítettem elemzésekkel, adatokkal, jelentésekkel angol nyelven – mindezt Budapestről. Két és fél év után team leader (csapatvezető) kinevezést kaptam, és idén januártól már operations managerként dolgozom. Ma már több csapatvezető munkáját koordinálom. Összesen több mint száz munkatárs tartozik ahhoz a szervezeti egységhez, amit vezetek” – mondja Jurkó Edina, aki magyar–angol szakos bölcsészként végzett Debrecenben, majd egy banki asszisztensi munka után shared service centerhez (ssc) igazolt. Edina egyike annak a 34 ezer magyarnak, aki már „belekóstolt a jövőbe.”

A multinacionális döntéshozók Európában a közép-keleti régió nagyvárosait – mint Prága, Brno, Pozsony, Budapest, Krakkó, Varsó – nézték ki az ssc-k számára legalkalmasabb helyszínnek. Itt nyitott 2007-ben európai ügyfélszolgálati központot a British Telecom (BT), amely ma már 1600 munkatárssal működik. Ezer fő feletti, domináns szereplő még az IBM, az IT Services, a TATA, a HP (mindegyik az informatikában), a BP (olajipar), a Morgan Stanley (pénzügy), a Vodafone (telekommunikáció). Ahogyan azt Edina példája is mutatja: mindez a szabadpiaci álláskeresés mostohagyermekeként aposztrofált bölcsészeknek is perspektívát jelent.
Nem call centerek
„Sok a tévhit a shared service centerekben zajló munka kapcsán” – mondja Faragó Andor. A BT európai szolgáltatóközpontjának 40 éves vezetője az első lépéstől részt vett a magyarországi működés felépítésében. „Ugyan akadnak ügyfélszolgálat jellegű feladataink, de működésünk sokkal színesebb és összetettebb, mint egy hagyományos call centeré, amelyekkel gyakran egy kalap alá veszik az ssc-ket. 17-féle szolgáltatási területtel támogatjuk a BT különböző üzletágait és leányvállalatait szerte Európában” – sorolja Faragó Andor. Példaként említi, hogy a pénzügyi részleg végzi a kimenő, bejövő számlák kezelését, a zárásokat, a kintlevőség-kezelést, a treasuryt (utóbbi a készpénzforgalom felügyelete, a likviditás szinten tartása – a szerk.). A hálózati ügyfélszolgálat a háromszintű hibakezelésből az első kettőt végzi. Míg az üzleti adminisztrációval foglalkozó részleg jellemzően megrendeléseket és változást kezel, valamint különböző jelentéseket, kimutatásokat készít (globális ügyfeleknek és belső szervezeti egységeknek). „Közel 100 magasan képzett mérnökünk IP-alapú kommunikációs hálózatok tervezésével foglalkozik” – jellemzi a Budafoki úti iroda munkáját Faragó.

Szintén az összetett munkák közé tartozik Vitvera Dóra feladatköre, aki augusztus közepén kezdett az Eatonnál. Irodája magyar szemmel nézve szokatlan. Éppen egy „álló munkaállomáson” (ez megemelt asztal, amivel elkerülhetők az ülőmunka negatív hatásai) válaszol meg emaileket, amikor megszólítjuk. Dóra az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régióért felelős képzési vezető. Főleg értékesítőknek tervez képzéseket, készít tréninganyagokat, ami a különböző kulturális háttér miatt extra kihívásnak számít. Korábban is felnőttképzéssel foglalkozott. Egy multina­cio­nális cégnél már tapasztalta, milyen nemzetközi projekteket vinni. Most még nagyobb lesz a felelősségi köre.
Problémamegoldó multikulti
Két évet töltött az IBM shared service centerében, kilenc éve már a holland hátterű Randstad kötelékében dolgozik fejvadászként Polgár Petra. Így belülről és kívülrőlegyaránt megtapasztalta ezt a világot. „Aki folyékonyan beszél egy, de inkább két idegen nyelvet, és szeretne multinacionális környezetben dolgozni, annak jó lehetőség az ssc. Itt megtanulja az üzleti folyamatokat, színes, dinamikus multikulturális környezetben találja magát, javul a kommunikációs, problémamegoldó készsége” – mondja a fejvadász. A holland vállalat egyébként Randstad Sourceright néven saját ssc-t nyitott Budapesten, amely már száznál is több munkatársat foglalkoztat – és bővül.

A British Telecom és az Eaton budapesti irodáját szintén a nemzetközi környezet jellemzi. A BT-nél körülbelül 150 nem magyar állampolgár áll alkalmazásban 28 országból. Az Eatonnél pedig a 36 munkavállaló tíz nációból jön össze. Akad közöttük olasz, angol, amerikai, orosz, lengyel, spanyol, sőt mexikói munkatárs. Michel Zaratét a szerelem hozta Mexikóból Budapestre. Hazájában ismerkedett meg magyar párjával, akit elvett, és az év elején Magyarországra költöztek. „Gépészmérnök végzettségű vagyok, olyan munkahelyet kerestem, ahol tudom használni a nyelvtudásomat és a szakmámat” – mondja. Michel a LinkedIn közösségi oldalon talált rá az Eaton hirdetésére. Customer service and inside sales representative pozícióban főként az angol piacokon segíti az értékesítők munkáját a komplex megrendelések kezelésében és azok árazásában.

Az ssc-k „A” kategóriás irodákban működnek. Budapesten a legtöbb a XIII. kerületi Váci úton található, tömegközlekedéssel könnyen elérhető. A kerékpárral bejárókat sok helyen zuhanyzó és öltözőhelyiség fogadja, két munkafolyamat közt lehet relaxálni – kanapén, pihenőágyon, masszázsfotelben. A munkaállomásokon ergonomikus székek fogadják a kollégákat, a számítógépes infrastruktúra gyors. Előfordul, hogy egy-egy céges csapat megbeszélésére a Duna-parton kerül sor, vagy munka után összejönnek a kollégák.

Nyelvtudás kell
Milyen elvárásoknak kell megfelelni azoknak, akiket a cégek keresnek? „Az angol minden pozícióban alap, mellette jellemzően egy másik európai idegen nyelv magas szintű ismerete is szükséges. A kollégák közvetlenül a BT európai ügyfeleivel – jellemzően globális nagyvállalatokkal és kormányzati szervezetekkel – is kommunikálnak. Ezért folyékonyan kell tudni a nyelvet írásban és szóban egyaránt” – jegyzi meg Faragó Andor. A másik kritikus pont a munkavégzéshez szükséges személyi készségek és kompetenciák megléte: „talpraesettség, proaktivitás, kommunikációs készség, multikulturális tapasztalat”. Pénzügyi, informatikai, hálózati és ügyfél-menedzsment terület iránti affinitás kell, szakirányú diplomát csak speciális munkakörök esetén kérnek. A brit telekommunikációs óriásnál dolgozók átlagéletkora 30 év alatt van, közel 90 százalékuk diplomás, és átlagban 2,5 idegen nyelvet beszélnek. „Jellemző, hogy 1-3 éves munkatapasztalat után vesszük fel a legtöbb új kollégát. Úgy tűnik, bizonyos munkahelyi rutin kell ahhoz, hogy meg tudjanak felelni az elvárásoknak” – magyarázza Faragó Andor.

„Jellemzően azoknak ajánljuk az ssc-s feladatokat, akik örömmel végeznek ismétlődő tevékenységeket, képesek az új információk gyors befogadására. Türelmesek és megértők embertársaikkal, analitikus gondolkodásúak, tényszerűen, tömören és röviden kommunikálnak” – fogalmaz Kiss Ildikó Teréz kiválasztási szakértő.

Tesztek és egész napos állásinterjú
Hogyan találják meg új munkatársaikat az ssc-k? Szende Csaba, az Eaton HR-igazgatója elmondta: 45 nap egy pályázat átlagos átfutási ideje az ajánlattételig. „Van belső fejvadász csapatunk, dolgozunk külsős ügynökségekkel, használjuk a közösségi médiát, az egyetemi kapcsolatokat. A pályázatok beérkezése után a legjobbakat online képességtesztekkel szűrjük tovább, és assessment centerre hívjuk. Ez utóbbi egyéni és csoportos feladatokból álló egész napos állásinterjú. Itt nézzük többek között a jelölt prezentációs készségét, nyelvi szintjét, logikai gondolkodását, mentalitását, csapatmunkáját. Vizsgáljuk azt is, hogy mi mennyire vagyunk megfelelők a jelöltnek, mert neki is jól kell éreznie magát” – mondja Szende Csaba.

„1–4 hét közt mozog egy jelölt bemutatásának ideje” – mondja Polgár Petra a Randstad tapasztalatai alapján. Egy német–angolos ügyfélszolgálatost könnyebb találni, egy norvég–angolos tapasztalt könyvelőt már nehezebb. Kihívást jelent, ha több megbízó ugyanarra a munkakörre keres nagyszámú jelöltet. „Fontos, hogy az ssc-k is felismerjék, az interjún nemcsak a cég, hanem a jelölt is választ. Így tudniukkell, miként nyerhetik meg a tehetséges pályázókat a komoly versenyben” – teszi hozzá.

Online tesztekkel, kérdőívekkel mérhetők és előre jelezhetők azok a viselkedésjegyek, amelyek mutatják, kik alkalmasak egy ssc-ben folyamatosan jó teljesítményre – vázolja Kiss Ildikó Teréz, a kiválasztási és képességértékelő eszközökkel foglalkozó Foresight Solutions Kft. szakér­tője. A tudományos alapú online tesztek egy jelölt nyelvi jártasságát 15-20 percben, viselkedésjegyeit 10, kognitív képességeit 12 perc alatt pontosan, számszerűsítve kimutatják. A szolgáltatóközpont HR-munkatársa pár kattintással látja a jelölt elvárásait, ssc-alkalmasságát. Ezzel nagyszámú jelentkezőnél sok időt takarít meg, az alapos mérésnek köszönhetően pedig csökken a fluktuáció.
Fizetések
„Két idegen nyelv magas szintű tudásához kötött munkakörökben bruttó 280–300 ezer forinttól indulnak a fizetések. A ritka nyelvek ismerete akár havi 15–20 százalékkal növelheti az összeget. Néha számunkra is meglepő, hogy egy pályakezdő, hollandul és angolul beszélő fiatal bruttó 360–380 ezer forint közötti bérajánlatot kap egy-egy cégnél” – mondja Polgár Petra.

A pénzügyi terület és a komplexebb informatikai állások magasabb bérezéssel járnak az ügyfélszolgálati pozíciókhoz képest. A cafeteria cégenként változik, körülbelül havi bruttó 20–40 ezer forintos sáv között mozog. Egy amerikai cégnél havi bruttó 500 ezer forintot keres a technical writer (szoftverekhez dokumentációt készítő) beosztású munkatárs. A jobb helyeken bónuszt is fizetnek, ami az éves alapbér 10 százaléka körül mozog.

Érdekes jelenség, hogy hosszú időt ugyanabban a pozícióban kevesen töltenek el shared service centerben. Egy bölcsész végzettségű volt ssc-s hölgy ezt tapasztalta: „Fél év után bele lehet unni a munkába. Főleg, ha valakinek hiányzik az egyetemen megélt szellemi kihívás”.

Egy ideig ugyan a jó társaság, a biztos, átlag feletti fizetés, a kellemes irodai környezet megtartja a dolgozót. Kiégés ellen jó megoldás lehet a vezetői munkakör. Erre a British Telecomnál működik egy utánpótlási program, amelybe Jurkó Edina egyéves tehetségprogram után került be. Mentort kapott, fejlesztő programokon vesz részt, így készül karrierje következő állomására. Bölcsészeknél gyakori karrierút, hogy valaki általános ügyfélszolgálatosként kezd, aztán pénzügyi, informatikai területre lép tovább.
Az is sokszor megesik, hogy ssc-k között váltanak a munkavállalók, pont az új munkakörnyezet vagy a magasabb fizetés kedvéért. Éppen ezért az ilyen centrumok között éles a bérverseny, és árgus szemekkel figyelik, mennyit fizet a konkurencia.

2017. febr. 7.

Call Center Operátor Kisvárda

Call Center operátor

nincs elérhető kép
Munkavégzés helye:
Kisvárda
Hirdető cég:
Marketingshop Kft.
Típus:
8 órás teljes munkaidő - főállás
Email:
job4392901fs75@jelentkezes.jobinfo.hu

Szívesen dolgoznál irodai környezetben, a Marketingshop Kft csapatában , napi 6 vagy 8 órában, ahol nem csak az adatok rögzítése a feladatod?  Lehetsz pályakezdő vagy tapasztalt, ha érzel magadban elég kitartást és kipróbálnád magad értékesítő területen, jelentkezz az alábbi pozícióba:
Call Center operátor értékesítési területen
Feladatok
  • Értékesítés telefonon keresztül
  • Ügyfelekkel való foglalkozás irodai környezetben (nem házról házra járni)
  • Meleghívások indítása, meglévő ügyfélkörrel való foglalkozás
Elvárások
  • Talpraesett, lendületes személyiség
  • Értékesítői véna
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, amit tesztelünk is!
Előny
  • Értékesítésben, hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Empatikus személyiség
  • Szorgalom
Mit kínálunk
  • Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség
  • Korra, nemre való tekintet nélküli elbírálásban részesülés
  • Hétköznapokon 6 és 8 órában, 8-16 óra közötti munkalehetőség
  • Kiemelkedő jutalékos rendszer 
  • Motivációk, közös rendezvények, jutalmak
  • Vidékieknek utazási támogatás
  • Rugalmas munkaidő, segítőkész vezetők
Munkavégzés helye: Kisvárda
Jelentkezés
Küldd el az Önéletrajzod a megadott címre, vagy jelentkezz telefonon!
0670/639-3454

Jelentkezni az alábbi email címen: job4392901fs75@jelentkezes.jobinfo.hu lehet!

2017. febr. 2.

4-6 órás munka a multiknál

A Lidlnek már 3 órás részmunkaidős állása is van, az Auchan pedig 10 órást is kínál. Nyitvatartás kérdése is a rugalmasság – írta meg a Blokkk.com szakportál.
A részmunkaidős foglalkoztatás Magyarországon a nemzetgazdaság egészét nézve az elmúlt években a Központi Statisztikai Hivatal kimutatása szerint 10% felett mozgott, de a boltokban, áruházakban a nemzetgazdaság átlagának a kétszeresét is túllépi a részmunkaidős foglalkoztatás.
A közelmúltban sok hír látott arról napvilágot, hogy a nagy áruházak a munkaerőhiány miatt nagy béremelésekbe fogtak. A többség azonban továbbra is keresi a részmunkaidős eladót – írja a portál. Számításaik szerint a részmunkaidősök bérét nyolc órára vetítve kell összehasonlítani a többiekével, így toronymagasan vezetnek bérben a nagy áruházak. De egy nagy áruház hatórás bérét önmagában is összehasonlítva a többiekével nagyobb összeg jön ki a nyolcórás átlagnál, tehát többet is lehet rövidebb idő alatt keresni.

Lidl: napi 6 óra havi 185 ezer forintért

A Lidl pegy hatórás bolti dolgozónak 185 ezer forint elérhető legmagasabb bruttó havi járandóságot kínál. Ez nyolc órára vetítve valamivel több mint 245 ezer forint, tehát órabérben – egységnyi időre számítva – toronymagasan veri a bolti kiskereskedelem fizikai dolgozók körében mért 180 ezer forintot közelítő átlagát. De a 185 ezer forint önmagában is több ennél, az alulfizetett élelmiszerbolti átlagról nem is beszélve. A Lidl összesen 168 állást ajánl, ebből 98 részmunkaidős. A rekorder a legrövidebb munkaidőben a Lidl, amely már háromórás bolti dolgozót is keres. A sokat emlegetett főpénztáros fizetése nyolc órában 305 ezer forint, változatlanul.



Az Aldi a bolti dolgozók körében kizárólag részmunkaidős munkavállalót keres. Összesen 80 teljes munkaidős állást ajánl, de ebben bolti fizikai dolgozó lehetőség nincs. Itt egyébként az üzletvezető feladatai közé tartozik az árufeltöltés is, az elérhető legmagasabb havi bruttó fizetése pedig heti 40 órában számolva 680 ezer forint, vasárnapi pótlék nélkül. Részmunkaidős állást összesen 155-öt hirdet, heti 20, 25 vagy 30 órában, amiben a bolton kívüli munkakörök is benne vannak.
Az Auchan 56 áruházi fizikai pozíciót hirdet, de csak néhány esetben jelöli meg, hogy részmunkaidőre is van lehetőség. Feltehetően a felvételkor dől el a beosztás rendje, de az áruházakban hirdettek például 10 órás részmunkaidős lehetőséget is. Pénzről nem esik szó a honlap hirdetéseiben.
dm 13 eladó-pénztáros állást hirdet, kizárólag részmunkaidőst, heti 20, 25, vagy 30 órában. Üzletvezető helyettest is keres három főt, takarítót is 9 helyre. Pénzről itt sincs információ, tehát érdeklődni kell.

116 főt keres a Spar

Penny Market 86 eladó-pénztárost keres, 29 műszakvezetőt, 26 üzletvezető helyettest, és 10 üzletvezetőt. Részmunkaidőről, fizetésről egy szó sincs hirdetéseiben. A Spar 116 munkakört hirdet áruházaiban. Ebből 29 valamilyen vezetői állás, így a fizikai álláslehetőségek száma 87. Ezek közül 20 álláslehetőséget jelöl meg teljes munkaidősként, de hát ez nem egészen egyértelmű, mivel például a boltvezetőnél már nem jelöli meg a teljes munkaidőt, pedig ott részmunkaidő nehezen feltételezhető.
Tesco 181 áruházi állást kínál. Itt olyan széles a munkakörök skálája, hogy nehézkes lenne bontogatni részletesebb szakterületek alapján, így meg kell elégedni az összesen számokkal. Részmunkaidősként 28 álláslehetőséget jelöl meg valamilyen módon

2017. jan. 27.

Ingyenes önéletrajz készítő eszköz

Mindenki tudja, hogy az álláskeresés első és legfontosabb lépése egy jó önéletrajz elkészítése. Ebben segít neked most egy új, ingyenes eszközzel a net-eclub álláshirdető klub. Nagyon egyszerűen 10 perc alatt létrehozhatod a saját önéletrajzod, három egyszerű lépésben.
1. A "Profil menü, személyes adatok" menüpontban, tölts fel egy jó képet magadról.
2. Töltsd ki a személyes adataidat.
3. Töltsd ki a munkavállalói adataidat, és kattints a lap tetején, az önéletrajz letöltése gombra.

Kész is vagy!  Máris letöltheted a kész önéletrajzodat a saját gépedre PDF formátumban.
Ezután már bárkinek elküldheted e-mailben is, kinyomtatva pedig jelentkezhetsz vele különböző állásajánlatokra, és megszerezheted az ideális munkát magadnak.
Nagyon egyszerű az elkészítése, mert csak válaszolnod kell az állásprofil kérdéseire és a táblázat minden fontos adatot tartalmaz, aminek egy önéletrajzban szerepelnie kell. Nem fogsz kihagyni semmit az ajánlatból. Minél több kérdésre válaszolsz, minél több mezőt töltesz ki részletesen, annál jobb lesz az önéletrajzod.
Hasznos tipp: A munkavállalói adatokban a "Mihez értek, miben van gyakorlatom" részben azt írd le röviden, hogy hol, milyen típusú munkákat végeztél, milyen gyakorlatod van azon a szakterületen, amire jelentkezel. Erre kíváncsiak a legjobban a munkaadók. Ha pl. egy pincér munkára jelentkezel, akkor azt írd le röviden, hogy hol, milyen felszolgálói munkákat végeztél, mennyire vagy jó ebben a szakmában. Azt ne írd ide be, hogy kazánkovács is vagy, mert arra itt nem kíváncsiak. Ide csak azt írd le, hogy milyen vendéglátós tapasztalatod van.
Próbáld ki, és készítsd el a saját önéletrajzod! Kattints ide és kezd el most:
https://uj.neteclub.com

(A net-eclub oldalon, a kitöltött munkavállalói adataidat nem látja más csak te, és azok a cégek akiknek az álláshirdetéseire jelentkezel. A személyes adataidnál is beállíthatod, hogy mi legyen nyilvános és mi ne.)

2017. jan. 26.

Alsónémredi árú összekészítő munka pesti szállással

Élelmiszer-ipari partnerünk részére (Penny Market) komissiózásra, áru összekészítésre keresünk munkavállalókat, Alsónémediben található logisztikai központba.
• Munkavégzés helye, Alsónémedi, a szállás pedig Budapesten található (Hotel Ventura***)
• Munkaidő : 6:00-14:45 és 15:00.23:45 (túlóra lehetőség van)
• Bérezés: bruttó 165.000 ft/hó (bruttó 953 ft/óra)+ műszakpótlék, túlóra és vasárnapi pótlékok, valamint bruttó 150.000ft-ig terjedő teljesítmény prémium, teljesítéstől függően (erről részletesen tájékoztatják a munkavállalókat a Pennynél)
• Cafetéria: 6 hónap után jár 4000 Ft de ha meg van a 6 hónap akkor visszamenőleg megkapja egy összegben, tehát 24000 Ft-ot
• Amit még biztosítunk:
* szállást jelenleg négy ágyas elhelyezéssel, szobánként külön fürdőszobával, tv-vel és hűtőszekrénnyel ellátva
* a munkahelyre külön buszjárat szállítja a munkavállalókat a szállás és a munkahely között
* havonta egy alkalommal a lakóhely és a munkahely közötti útiköltséget, amennyiben arról van a cég nevére, címére kiállított számla.
* munkaruhát
-Jelenleg kizárólag férfiak jelentkezését várjuk!

Kérem, hogy csak azok jelentkezzenek,
akik január 30-án (hétfő) fel tudnak utazni Budapestre a szállodához, nem probléma számukra a négy fős szobás elhelyezés és büntetlen előéletűek
KÖSZÖNÖM!
További információ és jelentkezés: 06 70 241 7351

2017. jan. 24.

Díjazzuk a véleményed!...

Díjazzuk a véleményed!...

Budapesti, alkalmi, kötetlen 2-3 órás fókuszcsoportos beszélgetésekre , piackutatásokra (nem termékvásárlás,nem termékbemutató) keresünk Hölgyeket és Urakat! Korhatár: 18-50 évesig.
A beszélgetések során egy termékről vagy szolgáltatásról kell véleményt nyilvánítani!

Honorárium : 5000- 8000 Ft.  között (vásárlási utalványban vagy ajándék csomagban fizetve) időtartamtól függően! Jelentkezni folyamatosan lehet :
(06-30-4385877 . (minden hétköznap 10 és 20 óra között, vagy mailben folyamatosan: sftkutatas@gmail.com .
(Ha írásban jelentkezel: nevet, születési évet, telefonszámot, és emailcímet mindenképp írj! )

Összefogással megmenthetjük a kis Ágoston életét

  Tóth-Helli Ágoston csak 10 hónapos, de csaknem 8 hónapja küzd a leukémia egy igen ritka fajtája ellen. Hiába harcol hősiesen, egyedül nem ...

Címkék